Розділ 1. ІНТЕРФЕЙС ПРОГРАМИ
• Менеджер проектів
• Бібліотека елементів
• Вікно Layers, Медіа та Аудіо
• Вікно Компоузинга
• Верхнє меню
• Вікно Інспектору
• Таймлінія
• Меню Tools
Розділ 2. НАЛАШТУВАННЯ
• Таб General
• Таб Appearance
• Таби Project и Time
• Інші налаштування
Розділ 3. ПОЧАТОК РОБОТИ
• Створення та налаштування проекту
• Особливості імпорту растрової графіки
• Особливості імпорту векторної графіки
• Імпорт графічних секвенцій та багатошарової графіки (psd)
• Імпорт звуку
• Організація роботи з групами
• Властивості проекту
• Робота зі слоями у вікні Компоузинга
• Рендерінг та Ram Preview
• Автозбереження та Релінк
Розділ 4. ФОРМИ ТА МАСКИ
• Створення та редагування векторних форм
• Робота з градієнтом
• Додаткові налаштування векторних форм
• Інші векторні форми
• Векторні форми з кривих Безьє
• Векторні форми з кривих B-Spline
• Бібліотека форм
• Застосування пензлей
• Векторні маски
• Зовнішні маски та маски об'єкту
--Практичне завдання по створенню декількох композицій з векторних форм та масок--
Розділ 5. АНІМАЦІЯ ТА КЛЮЧОВІ КАДРИ
• Базова техніка анімації шарів
• Редагування шляху анімації (Motion path)
• Робота з ключовими кадрами на таймлінії
• Автоматизації ключових кадрів
• Налаштування вікна редагування ключових кадрів
• Техніки редагування ключових кадрів
• Додаткові інструменти редагування ключових кадрів
• Інтерполяція ключових кадрів
• Екстраполяція ключових кадрів
--Практичне завдання з анімації композиції--
Розділ 6. СЦЕНАРІЇ ПОВЕДІНОК (BEHAVIORS)
• Основи роботи з поведінками
• Вікно HUD. Трімінг та слайдінг поведінок
• Поведінка Motion Path
• Поведінки групи Basic Motion
• Параметральні поведінки. Частина 1
• Параметральні поведінки. Частина 2
• Поведінки звука та додаткові налаштування
•Поведінки векторних форм та симуляції
• Креативний підхід у використанні поведінок (приклад)
--Практичне завдання по створенню та анімації композиції з використанням поведінок та ключових кадрів--
Розділ 7. РОБОТА З ТЕКСТОМ
• Створення та форматування тексту
• Додаткові опції форматування тексту
• Налаштування стилей тексту. Режим Face
• Налаштування стилей тексту. Режими Outline, Glow та Drop Shadow
• Редагування розміщення та відображення тексту
• Текстовий шлях (Path)
• Рухома стрічка та додаткові стилі
• Інструмент Transform Glyph
• Базові текстові поведінки
• Текстові поведінки Build In/Out
• Динамічні текстові поведінки
• 3D-Текст. Головні налаштування
• 3D-Текст. Налаштування середи та освітлення
• 3D-Текст. Бібліотека матеріалів
--Практичне завдання зі створення текстових шаблонів--
Розділ 8. СТВОРЕННЯ ЕФЕКТІВ ДЛЯ ВІДЕО
• Основи роботи з відео кліпами в проекті
• Створення Trial-ефекту
• Створення Tilt Shift-ефекту
• Трекінг. Частина 1
• Трекінг. Частина 2
• Планарний трекінг
• Урок зі створення та анімації моделі земної кулі
--Практичне завдання по створенню ефектів для відео--
Розділ 9. СИСТЕМИ ЧАСТИНОК ТА РЕПЛІКАТОРИ
• Вступ до системи частинок
• Налаштування Емітеру. Точковий розліт
• Налаштування Емітеру. Інші форми розльотів
• Налаштування системи частинок. Частина 1
• Налаштування системи частинок. Частина 2
• Складні системи частинок та поведінки систем
• Бібліотека систем частинок
• Вступ до роботи з Реплікаторами
• Налаштування Реплікатору
• Налаштування частинки Реплікатору
• Застосування поведінок Реплікатору
• Бібліотека Реплікаторів
--Практичне завдання зі створення системи частинок та Реплікаторів--
Розділ 10. РОБОТА З 3D
• Вступ у роботу з 3D
• Додавання камери у сцену
• Навігація у 3D-сцені
• Налаштування камери
• Створення 3D-об'єкту
• Робота зі спеціальними 3D-об'єктами
• Сценарій поведінки камери №1
• Сценарій поведінки камери №2
• Сценарій поведінки камери №3
• 2D-групи у 3D-сцені
• Робота з бібліотекою 3D-об'єктів
• 3D-об'єкти. Джерела світла, ефекти та поведінки
--Практичне завдання зі створення та анімації 3D-сцени--
Розділ 11. СВІТЛО. ТІНІ. РЕФЛЕКСИ
• Основи роботи з джерелами світла у сцені
• Точкове світло
• Заповнююче світло
• Направлене світло
• Сценічне світло
• Використання поведінок для джерел світла
• Тіні
• Рефлекси
• Створення сцени з складною схемою світла, тіней та рефлексів
--Практичне завдання по створенню сцени з джерелами світла, тінями та рефлексами. Анімація сцени--
Розділ 12. ФІНАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ
• Базові налаштування експорту
• Експорт зовнішніх масок
• Додаткові варіанти експорту
• Взаємодія з Final Cut Pro X
• Створення ефектів для FCP X
• Створення переходів для FCP X
• Створення генераторів для FCP X
• Створення текстових шаблонів для FCP X
--Практичне завдання по створенню графічних шаблонів для Final Cut Pro
_____________________
Уроки курсу зроблено російською мовою